PSGFC.pl - Polskie centrum kibiców Paris Saint-Germain
Pełna funkcjonalność tej strony wymaga internetowych ciasteczek, więcej informacji o nich znajdziesz tutaj. AKCEPTUJĘ
Zaloguj się!
Zapamiętaj mnie
Wciśnij ESC, aby zamknąć

26 kwietnia 2017; 23:44 / 0 komentarzy
Oceń zawodników PSG w meczu z AS Monaco
Oceń piłkarzy PSG.
CZYTAJ DALEJ
26 kwietnia 2017; 23:34 / 0 komentarzy
Paris Saint-Germain w finale Pucharu Francji!
Awans PSG.
CZYTAJ DALEJ
25 kwietnia 2017; 23:20 / 1 komentarzy
Jak obejrzeć mecz z AS Monaco?
Transmisje meczu.
CZYTAJ DALEJ
POZOSTAŁE WIADOMOŚCI
27 kwietnia 2017; 13:15 / 0 kom.
Motta: W Paryżu czuję się jak w domu
Motta po meczu.
27 kwietnia 2017; 13:11 / 0 kom.
Marquinhos: Możemy zdobyć jeszcze dwa tytuły
Marquinhos po meczu.
27 kwietnia 2017; 13:06 / 0 kom.
Areola: Jestem zadowolony
Areola po meczu.
27 kwietnia 2017; 12:58 / 0 kom.
Emery: Włożyliśmy w ten mecz całe serce
Emery po meczu.
25 kwietnia 2017; 23:31 / 0 kom.
Typuj wyniki 35. kolejki Ligue 1!
Typuj i wygrywaj!
25 kwietnia 2017; 23:17 / 1 kom.
Kadra AS Monaco na mecz z Paris Saint-Germain
Kadra Monaco.
25 kwietnia 2017; 23:06 / 0 kom.
Kadra Paris Saint-Germain na mecz z Monaco
Kadra PSG.
25 kwietnia 2017; 22:58 / 0 kom.
Emery: Pokazaliśmy już, że wiemy jak pokonać Monaco
Konferencja Emery'ego.
25 kwietnia 2017; 22:38 / 1 kom.
Oficjalnie: Cavani z nowym kontraktem
Umowa Cavaniego.
24 kwietnia 2017; 21:19 / 0 kom.
Rabiot wznowił treningi drużynowe
Rabiot wraca do zdrowia.
24 kwietnia 2017; 21:05 / 1 kom.
Paris-Saint Germain zainteresowane Aubameyangiem
Aubameyang w PSG?
22 kwietnia 2017; 19:19 / 0 kom.
Oceń zawodników PSG w meczu z Montpellier
Oceń piłkarzy PSG.
22 kwietnia 2017; 19:09 / 0 kom.
Paris Saint-Germain wygrywa z Montpellier i wraca na fotel lidera Ligue 1
Pewna wygrana PSG.
22 kwietnia 2017; 15:42 / 4 kom.
Paris Saint-Germain obserwuje gwiazdę Monaco
Z Monaco do PSG?
22 kwietnia 2017; 15:30 / 4 kom.
Aurier odejdzie z PSG? Duże marki w kolejce po Iworyjczyka
Co dalej z Aurierem?
22 kwietnia 2017; 14:44 / 0 kom.
Jak obejrzeć mecz z Montpellier?
Transmisje meczu.
22 kwietnia 2017; 14:33 / 0 kom.
Kadra Montpellier na mecz z Paris Saint-Germain
Kadra Montpellier.
22 kwietnia 2017; 14:27 / 0 kom.
Kadra Paris Saint-Germain na mecz z Montpellier
Kadra PSG.
22 kwietnia 2017; 14:12 / 0 kom.
Emery: Musimy iść swoją drogą i nie myśleć o Monaco
Emery przed meczem.
20 kwietnia 2017; 21:19 / 0 kom.
Jese wypowiedział się na temat swojej przyszłości
Co dalej z Jese?
20 kwietnia 2017; 21:11 / 6 kom.
Verratti: Jestem zachwycony jego postawą
Pochwały od Verrattiego.
19 kwietnia 2017; 22:12 / 0 kom.
Typuj wyniki 34. kolejki Ligue 1!
Typuj i wygrywaj!
18 kwietnia 2017; 23:18 / 0 kom.
Paris Saint-Germain szczęśliwie wygrywa z Metz
Wygrana PSG.
18 kwietnia 2017; 11:44 / 7 kom.
Wenger woli sprzedać Sancheza do Paris Saint-Germain?
Sanchez w PSG?
16 kwietnia 2017; 13:49 / 3 kom.
Z Madrytu do Paryża?
Zainteresowanie Isco.
16 kwietnia 2017; 13:42 / 2 kom.
Jardim: Mistrzostwo dla Monaco miałoby pięciokrotnie większą wartość niż dla PSG
Jardim o rywalizacji z PSG.
15 kwietnia 2017; 20:19 / 0 kom.
Di Maria: Wywieramy presję na Monaco i nie mamy żadnego marginesu błędu
Di Maria po meczu.
ZAŁADUJ WIĘCEJ ARTYKUŁÓW ARCHIWUM
SHOUTBOX
Thieux71 29 kwietnia 2017; 23:42
Jutro bęcki i można rozpocząć wakacje. Mam nadzieję, że po nich nastąpią konkretne zmiany. Albo nowy trener, albo nowa grupa zawodników, bo ta( w większości) nie potrafi przeskoczyć pewnego poziomu od dawna.
koonraadoo 29 kwietnia 2017; 22:41
No i super miejmy nadzieje, że zdobędą mistrzostwo.
piotr2221 29 kwietnia 2017; 20:45
Monaco znowu 3 punkty,a kolejek coraz mniej...
Artemus 27 kwietnia 2017; 20:22
W zasadzie masz rację. Zważ tylko, że w obecnej sytuacji ligowej nie można pozwolić sobie na stratę nawet 1 punktu, więc kiepski m pomysłem jest jakieś mieszanie składem. Nowy sezon to będzie nowe rozdanie. Kilku graczy zapewne pożegnamy, zrobi się miejsce dla Guedesa, Lo Celso, Nkunku. Boje się tylko czy znów ktoś nie dostanie pierd**ca i nie nakupuje masy gwiazd, z których stworzenie drużyny graniczyć będzie z cudem.
Kuba_PSG 27 kwietnia 2017; 20:04
A jak mają wskoczyć do składu jak nie dostają szansy na grę? Do meczu z Barceloną Emery odważnie rotował składem i dawał szansę młodym. Po Barcelonie zaczął trząść się o swoją posadę i teraz praktycznie każdy mecz gramy najmocniejszym składem, nawet z rezerwami Monaco.
Artemus 27 kwietnia 2017; 19:10
@Kuba_PSG
Przesadzasz. Nie melodia przyszłości tylko zwyczajnie nie każdy jest w stanie od razu wskoczyć do ścisłej kadry jak Draxler. Przepracują okres przygotowawczy i będzie ok. Kilku graczy ma już swoje lata i mamy szanse płynnie ich zastępować żeby nie powtórzyć błędu Manchesteru United, czy obecnie Bayernu.
Kuba_PSG 27 kwietnia 2017; 13:52
Jak 20 letni, kupiony za 30 mln Guedes to melodia dalekiej przyszłości, to może od razu oddajmy naszych nastoletnich wychowanków różnym Juventusom i zamknijmy szkółkę, bo po co szkolić piłkarzy innym klubom?
Artemus 27 kwietnia 2017; 13:40
@vandam
Lucas wszedł z marszu do składu, bo nie miał zbyt wielkiej konkurencji. Czas Guedesa i Lo Celso nadejdzie w przyszłym szezonie.
P. S. Montpellier chce przedłużyć wypożyczenie Ikone o na następny sezon. Są tam z niego bardzo zadowoleni, jak dla mnie PSG powinno na to pójść chłopak ma zadatki, ale musi nałapać doświadczenia.
Blind 27 kwietnia 2017; 09:36
Wymienieni przez Ciebie zawodnicy to melodia dalekiej przyszlosci. Wybacz ale na ta chwile nie ma szans zeby ktorys z nich posadzil na lawce Cavaniego, DiMarii, Draxlera, Verattiego itp po tym sezonie trzeba ich wypozyczyc bo te pol roku zostalo wg mnie poswiecone na obserwacje ich rozwoju przy klasowych graczach. Teraz pojda sie ogrywac u innych
vandam 27 kwietnia 2017; 00:19
chyba że jest to kwestia gównianych transferów i ci piłkarze na prawdę się nie nadają do pierwszego składu w co wątpię
vandam 27 kwietnia 2017; 00:15
Nie znam zawodnika który jednym meczem ułożył sobie karierę na lata, wszystko jest kwestią pracy i zaangażowania. Jeżeli zawodnik wie że dostanie te 20-30 minut co mecz to się będzie starał pokazać. A tak co, zaraz ich odsprzedadzą albo zostawią ich na ławkę, gdzie spędzą kilka sezonów i stracą najlepsze lata swojej gry czekając aż łaskawie ktoś ich wpuści albo nie będą mieli wyboru bo reszta jest kontuzjowana
vandam 27 kwietnia 2017; 00:12
nie wiem jak oni chcą zachęcać nowych graczy do dołączenia do tego klubu jak nie dają prawie w ogóle możliwości gry. Lucas bardzo szybko wbił się do zespołu, a przyszedł kompletnie zielony jeżeli mówimy o taktyce, w Brazylii to jednak inaczej ten sport wygląda, a takie Guedes w ogóle nie gra. Lo Celso coś tam wszedł ale co on ma pokazać bez żadnej ciągłości gry? Ile mają żyć treningami? Wkur***** mnie już Emery. PS. dzisiaj gra nie wyglądała tak źle
hesus 26 kwietnia 2017; 22:55
PSG w finale i BVB pokonuje Bayern w Monachium, piekny wieczór.
grey98 26 kwietnia 2017; 21:57
Cavani to chyba celebrował by nawet gola strzelonego emerytom z domu starców albo sześcioletnim dzieciom...
vandam 26 kwietnia 2017; 21:38
też bym Guedesa chciał zobaczyć, raz chyba tylko wszedł na parę minut
hesus 26 kwietnia 2017; 21:37
Guedes i Nkunku mogli by wejsc na 2 polowe.
hesus 26 kwietnia 2017; 21:33
Sirigu przyjal wlasnie 7 bramek od Barcelony
hesus 26 kwietnia 2017; 21:19
Monaco U21 (bez 3 zawodnikow) jak tego nie wygraja zdecydowanie to nie wiem czym sie musza osmieszyc.
Matias 26 kwietnia 2017; 21:05
Gramy z rezerwami Monaco. Skoro tak podchodzą do tego meczu to mam nadzieję że wsadzimy im minimum 5 bramek.
Thieux71 26 kwietnia 2017; 20:36
W Klubie, równolegle z kadrą czy sztabem trenerskim, powinna się odbyć rewolucja w samych strukturach. Albo zmiana Prezesa albo osób, które doradzają takie ruchy z jakimi ostatnio mamy do czynienia w Paryżu. Proponuję 14.07. data idealna.
gilusmacs89 26 kwietnia 2017; 20:03
No tak, ale wiecie jak to jest z plotkami transferowymi, veratti odchodzi co tydzień do innego klubu, dimaria też, robienie na siłę sensacji a i tak ogólnie wiadomo że tylko w strukturach klubu wiadomo co i jak i ciężko o jakieś poważne przecieki. Dzisiaj wyczytałem że Aurier już jest dogadamy w 100% z MU. W sumie też nie darzę go sympatia, ale z 3 zawodników ktorych trzeba było sprowadzić do klubu teraz zrobi się 6 haha to chyba niezbyt dobra wiadomość. Na lewą stronę mi osobiście w tym sezonie imponuje właśnie mendy z monaco. Tylko pytanie czy pasuje do psg??? Szczerze to raczej jestem przeciw sprowadzaniu nazwisk. Lepiej głodny gry narybek.
Sam jestem niesamowicie ciekawy tej całej przebudowy ...
Matias 26 kwietnia 2017; 18:57
Mnie Ricardo Rodriguez nie przekonuje. Szwajcar jest mało zwrotny. U nas boczny obrońca powinien być szybki i zwinny by móc się swobodnie podłączać do ofensywy. W roli następcy Maxwella widziałbym Raphaela Guerreiro z BVB który może grać zarówno jako lewy defensor jak i środkowy pomocnik. Gość jest stworzony do gry kombinacyjnej.
koonraadoo 26 kwietnia 2017; 18:36
Alba po co taki ktos nie lepiej wziąść Rodriqueza z Wolfsburga albo Mendy z Monaco. Vitolo to też nie porozumienie.
Artemus 26 kwietnia 2017; 18:19
Wy tu martwicie się Vitolo, a Emeryt zamierza podobno sprowadzić Albę do Paryża. Stanowcze nie dla ludzi o takim charakterze! Choć osobiście nie wierzę w taki transfer, to i tak ciśnienie się podnosi.
Artemus 26 kwietnia 2017; 18:03
@hesus
Skąd info, że Silva szykuje się do odejścia? Przecież przedłużył kontrakt. Jakieś nowe plotki znasz?
Marcel 26 kwietnia 2017; 17:20
Rewolucja i tak będzie. Przegramy lige. A liga jest ważniejsza niż puchar. Monaco wystawiając głębokie rezerwy na mecz z PSG nas spoliczkowalo. Takie weźcie sobie ten Puchar, my odbierzemy wam już i tak w tym roku lige.
grey98 26 kwietnia 2017; 17:04
Ciężko teraz o dobrego, doświadczonego środkowego obrońcę. A Silvy to pozbyłbym się czym prędzej z klubu. Z piłkarzami o takiej mentalności nigdy LM nie wygramy. Skoro pan Silva boi się grać w wielkich meczach to niech idzie lepiej do Chin.
hesus 26 kwietnia 2017; 15:55
Silva sie szykuje na odejście to moze sprowadza kogoś doswiadczonego na srodek, oby nie kolejnego z Bazylii.
Matias 26 kwietnia 2017; 15:50
Vitolo czyli kolejny noł-nejm z hiszpanii polecony przez Emerego. Z takimi zawodnikami to można mierzyć w Ligę Europy a nie Puchar Mistrzów. Ciągle się mówi o graczach ofensywnych ale przecież to defensywa z reguły zawodzi. Ostatni stoper z charakterem który grał w PSG to był Alex. Rzucony na głęboką wodę Marquinhos nie daje rady. Może czas skończyć ze stawianiem na technicznych brazylijczyków i poszukać obrońców którzy będą na boisku zostawiać serducho. Nie muszą operować piłką na niewiadomo jakim poziomie. Ważne żeby umieli bronić i w trudnych momentach trzymali cały zespół w ryzach bo taka jest ich rola.
Thieux71 26 kwietnia 2017; 15:07
Głupio to pisać, ale chciałbym, żeby PSG dzisiaj odpadło. Może wtedy dokona się w klubie zapowiadana rewolucja. Sam już nie wiem czy to kwestia trenera czy pip biegających po boisku(oczywiście z dużymi wyjątkami). Niech Nasser wreszcie zamieni swoje słowa w czyny.
hesus 26 kwietnia 2017; 14:24
Sa plany transferu Vitolo (ma klauzule 40 baniek) - w rozliczeniu podobno ma isc Jese
Marcel 26 kwietnia 2017; 08:51
No to super. Cavani za rok złoty but.
hesus 25 kwietnia 2017; 21:04
Cavani 2020 ;)
Matias 25 kwietnia 2017; 14:34
No to w przyszłym sezonie Cavani powalczy o Złotego Buta :)
grey98 25 kwietnia 2017; 14:14
Współczynnik jest ustalany za 5 ostatnich lat w europejskich pucharach na początku sezonu,a wtedy Portugalia wyprzedzała Francję w tym rankingu. W pięciu najlepszych ligach przelicznik to 2. W następnym sezonie Francja będzie miała przelicznik 2 a Portugalia 1.5 bo Francuzi wyprzedzili portugalczyków w tym rankingu.
Marcel 25 kwietnia 2017; 09:28
http://www.transfermarkt.com/statistik/goldenerschuh. Ktoś może mi wytłumaczyć czemu portugalska liga ma 2.0 przelicznik a francuska 1.5?
grey98 24 kwietnia 2017; 23:17
Monaco to ma w tym sezonie taki zespół że nawet jak grają rezerwowi to i tak grają świetnie więc nie powiedziałbym że to mecz o pietruszkę. Celebryci z PSG pewnie nie będą mieli motywacji aby przeciwko tym rezerwowym grać więc ja o finał nie byłbym spokojny. Monaco pewnie będzie zapieprzać na boisku jak szalone.
Thieux71 24 kwietnia 2017; 22:17
Więc w środę mecz o pietruszkę...
grey98 24 kwietnia 2017; 21:26
Jardim zapowiedział że w środę da szansę zagrać rezerwowym.
Pastore wypada z gry na dwa najbliższe mecze z powodu kontuzji.
Luis Garcia 24 kwietnia 2017; 18:48
Paweł, każda liczba punktów wygląda źle, jeśli nie jest się na takim miejscu, jakie się oczekuje :D Rok temu po 34 kolejkach mieliśmy tych punktów o 6 więcej niż teraz. Z tak ogromną przewagą finansową i kadrową nad resztą ligi nie można sobie zwyczajnie pozwolić na utratę tytułu, obojętnie kto by ten swój sezon życia nie grał. Juventus jakoś daje radę i nie oddaje mistrza od 2012 roku, Bayern to samo tylko od 2013. Już jedna wtopa była z Montpellier, teraz szykuje się druga. Nikt się na błędach nie uczy w tym klubie. Nikt. Nawet serii Lyonu nie wyrównamy...
Matias 24 kwietnia 2017; 17:22
Monaco rozgrywa swój najlepszy sezon w historii i zasługuje na tytuł. Jeśli uda im się wygrać wszystkie pozostałe spotkania to zakończą sezon z 95 punktowym dorobkiem. Dla porównania PSG w ubiegłej kampanii zgromadziło 96 oczek ustanawiając rekord Ligue1. Zobaczymy czy uda nam się wygrać wszystkie pozostałe mecze. To będzie taka próba charakteru gdyż żadne wymówki typu: "gra na kilku frontach" nie mają tutaj racji bytu. Już w starciu z Metz mogliśmy ją oblać ale rzutem na taśmę udało się zgarnąć komplet punktów.
Thieux71 24 kwietnia 2017; 16:19
"Jakiś ciekawy"
Thieux71 24 kwietnia 2017; 16:17
Tym, którzy liczyli, że Lyon powalczy a nas z Monaco, polecam przejrzeć oficjalnego Twittera OL. Tam jest wyjaśnienie wczorajszej "walki" o wygraną drugim składem....Sami sobie jesteśmy winni. Prezesie może jakiś. Iekawy pomysł na następny sezon? Sprzedajmy Cavaniego, zatrudnijmy Smudę jako trenera. Jest wiele możliwości. Ja chętnie doradzę za 1/10000 zarobków pańskich podpowiadaczy. Sądzę, że większej krzywdy klubowi nie zrobię...
vandam 24 kwietnia 2017; 10:16
Też już dawno mówiłem, że nie ma szans na mistrzostwo, dla Monaco to po prostu za dużo znaczy i nie odpuszczą. I zgadzam się z koonradoo - nie zasługujemy na ten tytuł w tym sezonie i prawdopodobnie każdy na zwycięstwie Monaco zyska, głównie L1.
Paweł 23 kwietnia 2017; 23:27
Będzie druga pozycja, raczej juz gratulacje dla monaco, chociaż zobaczymy
Paweł 23 kwietnia 2017; 23:26

Fenomeno9, przecież cały poprzedni sezon próbowaliśmy ci przemówić do rozumu, ze gra na skrzydle to nie pozycja Cavaniego, ty o Blanc tego nie rozumieliście :), teraz sie już przekonałeś o klasie Urugwajczyka, gdy gra na swojej pozycji.Panowie powtorze jeszcze raz My pkt-wo zle nie wyglądamy, Monaco gra sezon życia, 20pkt wiecej niz rok temu o tej porze, chyba nie wymaga komentarza. jak się nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma
Thieux71 23 kwietnia 2017; 23:13
Panowie czym wy się jaracie? Już dawno jest po mistrzostwie. Będę to uparcie powtarzać, ale skoro nie wygrywamy bezpośrednich pojedynków i tracimy bezsensownie masę punktów, to jak mamy liczyć na cokolwiek? Z drugiej strony, czym PSG zasłużyło na mistrza w tym sezonie?
koonraadoo 23 kwietnia 2017; 23:10
No i dobrze zdecydownaie wole żeby mistrzostwo zdobyło Monaco, my zwyczajnie na nie nie zasługujemy.
Blind 23 kwietnia 2017; 23:09
Gratulacje dla Monaco. Zasluzony Mistrz tego niesamowitego sezonu. Nie ma drugiej takiej ligi gdzie 3 pierwsze ekipy maja taki dorobek punktowy. Historia pisze sie na naszych oczach
Ibracadabra 23 kwietnia 2017; 23:07
kurde
Ibracadabra 23 kwietnia 2017; 22:42
1-2 Lyon ma 20 minut na strzelenie gola
Marcel 23 kwietnia 2017; 22:15
2 do 0 dla Monaco.
koonraadoo 23 kwietnia 2017; 22:08
Fenomeno9

Cavani nie mógł grać lepiej bo miejsce na szpicy zabrał jemu Ibrahimovic. Gra nq skrzydle jak widać to nie jego pozycja chodz i tak tam grająć miał dobre statystyki.
Marcel 23 kwietnia 2017; 21:55
Monaco prowadzi 1 do 0. To juz chyba po naszym mistrzostwie.
Fenomeno9 23 kwietnia 2017; 21:28
konrado
I przede wszystkim z tak grającym Cavanim. Gdyby Cavani grał tak rok temu i mielibyśmy tak szeroki i tak jakościowy skład, to pewien jestem, że finał murowany, a może i więcej...
Artemus 23 kwietnia 2017; 14:42
@Blind
Emery ma dobre wyniki? Dobre statystyki ok. Wynika ma słabe, bo dużo meczy wygraliśmy na farcie jak np. ostatnio z Metz. Do tego dochodzi kwestia stylu, który jaki jest każdy widzi. Za Blanca narzekano na klepanie i powolne budowanie akcji. Dziś w niektórych spotkaniach nawet takie klepanie nie wychodzi. Bezsensowne straty, panika przy wyprowadzaniu piłki. Niechlujne podania. Oczywiście nie twierdzę, że wszystko jest źle, chociażby odważniejsze stawianie na wychowanków, ale ten zespół jest stworzony do gry ofensywnej, a nie stawiania autobusów.
Jak następcę widziałbym chętnie Pochettino, tylko z zaznaczeniem, że ma więcej czasu na przebudowę składu, bo sprzątanie jest tu od cholery.
Kuba_PSG 23 kwietnia 2017; 14:24
Zresztą dobrze widać w PSG, że tu lubi się szukać kozła ofiarnego żeby wytłumaczyć niepowodzenia.
Kuba_PSG 23 kwietnia 2017; 14:23
Czyli co, prezes nie decydował o transferach, trener nie dostał tych piłkarzy, co chciał, tylko jeden Letang o wszystkim zadecydował :) Bez jaj, takie rzeczy jak polityka transferowa na pewno są omawiane kolektywnie, a Letang odpowiadał za finalizację transakcji. To, że on chciał np. Krychowiaka, to swoją drogą, ale przecież Polak by do PSG nie trafił, gdyby prezes czy trener mieli coś przeciwko...
Matias 23 kwietnia 2017; 14:14
Ben Arfa, Jese czy Krychowiak to transfery Letanga który już zrezygnował ze stanowiska dyrektora sportowego. Pan Prezes odpowiada tylko za duże transfery jak choćby sprowadzenie Di Marii. Latem przyjdzie nowy dyrektor sportowy to i będzie zapowiadana ofensywa transferowa.
Kuba_PSG 23 kwietnia 2017; 13:33
Nasz prezes to największy ściemniacz. Po przegranej z MC mówił jak to budujemy nowe Atletico, kupujemy tylko prawdziwych wojowników, po czym sprowadza Ben Arfe, Jese, po prostu jaja...
Matias 23 kwietnia 2017; 13:03
Pan Prezes w gorącej wodzie kompany. Jeśli ćwierćfinał LM to było dla niego za mało to co dopiero 1/8 i remis w grupie z Ludogorcem. Emery dogra sezon i nara.
Kuba_PSG 23 kwietnia 2017; 12:56
Nasza seria dobrych wyników w lidze jest imponująca, ale i tak nigdy nie zapomnę mu 1:6, bo to w dużej mierze wina jego wyboru taktyki i decyzji kadrowych.
koonraadoo 23 kwietnia 2017; 10:22
Z taki składem i potencjałem to każy miałby dobre wyniki nawet sprzątaczka w klubie.
Blind 23 kwietnia 2017; 10:10
W 2017 nasz zespol przegral jeden mecz, Emery w pierwszym roku swojej pracy ma bardzo dobre wyniki I dziwi mnie ta wielka potrzeba zwalniania go I brania nowego trenera. Kogo niby? Dajmy mu przeprowadzic transfery w przerwie I przygotowac zespol na kolejny sezon. Ten bedzie bardziej miarodajny co do jego przydatnosci
hesus 23 kwietnia 2017; 08:22
Dobrze niech Aurier gra i to gra lepiej to za wieksza kase go sprzedadza :D
Thieux71 22 kwietnia 2017; 21:32
Nawet Orie zagrał dziś poprawnie. Czyżby poltki o transferzy były prawdziwe i nagle zaczął wracać do formy?
Artemus 22 kwietnia 2017; 18:54
@vandam
Jeżeli Monaco przegra z Lyonem, to zapanuje tam spora nerwowość. To oraz nagromadzenie spotkań może spowodować stratę następnych punktów. I na to liczmy.
Matias 22 kwietnia 2017; 18:52
grey98

To oczywiste że są takie momenty kiedy drużyna musi się cofnąć do głębokie obrony bo przez 90 minut grać pressingiem się zwyczajnie nie da ale jeśli w drugiej minucie cały zespół znajduje się we własnej szesnastce to znaczy że takie musiały być założenia taktyczne.
Artemus 22 kwietnia 2017; 18:52
Wniosek jest prosty, mając drużynę zbudowaną do gry ofensywnej zatrudniasz trenera od gry do przodu. Emery za takiego nigdy nie uchodził. Zresztą poza triumfami w LE nigdy nic nie osiągnął. Nie wiem skąd pomysł zarządu, że to właśnie on pociągnie zespół stopień wyżej.
P. S. Z Barceloną jako coach Sevilli zbierał takie kilku bramkowe łomoty w miarę regularnie.
vandam 22 kwietnia 2017; 18:47
oczwiście, dyskusja zbędna, nie zmienia to faktu że styl gry mamy tragiczny w tym sezonie za wyjątkiem jednego meczu z Barcą. Nawet teraz, mogli im wpakować z 5-6 tylko woleli się pobawić. I nawet jak Monaco się potknie to mają taki zapas bramek, że nic to nie zmieni.
grey98 22 kwietnia 2017; 18:42
Bo te transfery były robione pod Blanca a nie Emerego
koonraadoo 22 kwietnia 2017; 18:30
Ja osobiście do dziś nie moge odżałować zwolnienie Blanca jak dla mnie to wszytsko szło w dobrym kierunku. Jak mógł walczyć w LM jak miał wąską kadre chcący grać na 4 polach rozgrywkowych. Emery miał wszytsko lepszy skład szerszą ladre i nawet nie potrafił wyjść z 1 miejsca w LM.
Artemus 22 kwietnia 2017; 18:22
To, co mówią po przegranym meczu piłkarze i trener ma male znaczenie, bo zwyczajnie jest to pier..lenie dla mediów. Brudy prać będą w szatni. Ale załóżmy na moment, że jest jak piszesz. Piłkarze ignorują założenia taktyczne trenera. Czy nie za to poleciał Blanc? Niby za brak posłuchu... wychodzi na to, że zrobiono z niego kozła ofiarnego.
grey98 22 kwietnia 2017; 18:15
To że trener każe piłkarzom grać ofensywnie to nie oznacza że oni posłuchają. Oglądaliście mecz City-Monaco?
Monaco zamiast cofnąć się i postawić autobus to grali ofensywnie i próbowali strzelić? Opłaciło się im?
Albo mecz Monaco-City. Guardiola macha tymi rękami,pcha ich do przodu jak może a jego piłkarze nic z tego nie robią. Przecież Monaco w LM też w końcówkach się cofa i stawia autobus. A zresztą skąd my wiemy co Emery im kazał robić? Pytał się go ktoś o to. Sami piłkarze mówią że to oni zawinili a nie trener.
koonraadoo 22 kwietnia 2017; 18:02
Ryba psuje się od głowy, a głową jst trener skoro Ancelotti potrafił mieć dwa dobre wyniki w meczu z Barca i to duzo słabszym składem niż dysponujemy obecnie oraz na tamten okres świetna Braceloną to jedna rola trenera ma znaczenie.
Artemus 22 kwietnia 2017; 18:00
Wyjaśnij mi może tylko jedno jeszcze. Jak to jest z tą psychiką, że Ci sami piłkarze, tylko bogatsi o kolejne doświadczenia najpierw grają w na wpół rezerwowym składem i walczą otwarcie, a później z tą samą Barceloną "się zesrali"
Matias 22 kwietnia 2017; 18:00
grey98

Jeśli przez 3 lata Blanc uczył zawodników gry w ataku pozycyjnym z wysoko ustawioną linią obrony i zakładaniem pułapek ofsajdowych a potem na Camp Nou Emery nakazuje im bronić się głęboko całym zespołem we własnej szesnastce to trudno żeby zawodnicy nie byli zagubieni.
Artemus 22 kwietnia 2017; 17:57
Fakt zesrali się i postanowili zabarykadować w bramce. Błagam Cie nie pisz głupot. To trener odpowiada za taktykę. Ogólnie masz pokręconą filozofię, jak wygrana 4-0 to "Emery pokazał" jak porażka to "Piłkarze się obsrali"
grey98 22 kwietnia 2017; 17:55
A Emery pokazał jednak że z barcą można wygrać nawet 4-0. W rewanżu popełnił wiele błędów ale on nic nie poradzi na to że jego kapitan Thiago Silva i reszta piłkarzy po prostu się zesrali przed meczem. Tu nawet najlepszy trener nie pomoże jeżeli będzie się miało piłkarzy o takiej psychice.
Artemus 22 kwietnia 2017; 17:51
Z resztą takie porównywanie jest kompletnie bez sensu. Ważne jest to, że obecnie ta drużyna nie ma stylu. Mnie osobiście najbardziej razi nieporadność w wyprowadzaniu piłki pod presją. Za Blanca robiliśmy to z lekkością, teraz przypomina to bardziej panikę.A tak nawiasem Blanc owszem umoczył z Barceloną 5-1, ale w dwumeczu, po walce i ze zdziesiątkowanym składem.
grey98 22 kwietnia 2017; 17:50
I to był jedyny sukces Blanka w LM w ciągu 3 lat. No może jeszcze 1 zwyciestwo z barcą u siebie 3-2.
Matias 22 kwietnia 2017; 17:49
Już nawet nie chodzi o sam wynik na Camp Nou ale o styl gry który zaprezentowaliśmy w rewanżu. Blanc nie bał się żadnej drużyny i zawsze chciał grać swoją piłkę a Emery nastawił zespół na obronę częstochowy przez 90 minut. Nie takie PSG chcemy oglądać dlatego zatrudnienie Emerego było błędem.
Artemus 22 kwietnia 2017; 17:48
@Grey98
Ale uczył się na błędach i rok później wyeliminował Chelsea grając 2/3 meczu w "10"
grey98 22 kwietnia 2017; 17:47
Mylisz Ancelottiego z Blanckiem. Blanc przegrał z farsą 5-1.
grey98 22 kwietnia 2017; 17:45
Ale dostał 2-0 od chelsea wygrywając 1 mecz 3-1.
vandam 22 kwietnia 2017; 17:41
ja fanem Blanca wielkim nie byłem, ale przynajmniej nie dostał nigdy 6-1. Pragnę przypomnieć, że z Barcą za pierwszym razem przegraliśmy po 2 remisach, za drugim razem tylko 3-1 bez połowy składu.
grey98 22 kwietnia 2017; 17:38
Ja gwarantuję że gdyby Blanc w 1/8 trafił na farse to do ćwierćfinału też by nie doszedł. Może aby wskoczyć na poziom wyżej trzeba najpierw spaść na dno?
Matias 22 kwietnia 2017; 17:38
Matuidi ratuje nam punkty z Metz, dziś asysta. Jeśli mu nie dadzą nowego kontraktu i pozwolą odejść to będzie to drugi największy błąd zarządu w historii. Pierwszym było zwolnienie Blanca.
vandam 22 kwietnia 2017; 17:31
no!
koonraadoo 22 kwietnia 2017; 17:26
Blanc na pewno był lepszy od Emerego przynajmniej w ćwierćwinale był a Emery cofnął nas o poziom niżej nawet tam nie doszedł w lidze to samo patologia i beznadziejna gra praktycznie w każdym meczu. Zamienił stryjek siekierke na kijek.
grey98 22 kwietnia 2017; 17:16
Bo Blanc to taki wspaniały był że z nim 3 razy z rzędu w ćwierćfinałach przegraliśmy... Trzeba była coś zmienić bo staliśmy w miejscu. Ja przyczyn tegorocznej postawy w lidze szukałbym w tamtym sezonie gdy PSG wygrało ligę 30 punktami i teraz nie mają motywacji.
vandam 22 kwietnia 2017; 17:04
pastore jaki fryz xd
Matias 22 kwietnia 2017; 16:53
Co ciekawe trenerem Montpellier jest nasz były człowiek a mianowicie asystent Blanca w latach 2013-2016 - Jean-Louis Gasset.
Marcel 22 kwietnia 2017; 16:45
Jak myślicie jak dziś zagramy? Ja coś czuję, że rozgromimy Montpellier.
Fenomeno9 22 kwietnia 2017; 14:20
konrado
Pierwszy raz się z tobą zgodzę, co do klasy trenera Monaco. Jest to człowiek,który jest kilkukrotnie lepszym trenerem niż nasz pożal się boże Emery. Z tym trenerem nic nie osiągniemy. Już lepiej byłoby zostawić Blanc'a. Z takim składem jestem pewien, że zawojowałby Europę.
Thieux71 22 kwietnia 2017; 13:50
Jak już wcześniej wspomniałem Lyon nam podziękuje za głupotę kilku małp, ktore zdemolowały im sektor. Nie bedą umierać dla nas, skoro mają swój cel do osiągnięcia. Mieliśmy mnostwo okazji, żeby obronić mistrzostwo, ale....każdy wie o co chodzi.
Marcel 22 kwietnia 2017; 09:49
Liczymy na Lyon.
grey98 21 kwietnia 2017; 19:17
Przypominam że Lyon w czwartek grał 120 minut w Stambule,więc Genesio prawdopodobnie w niedzielę wystawi pół rezerwowy skład na Monaco.
Matias 21 kwietnia 2017; 15:13
Monaco ma 3 spotkania w przeciągu 6 dni które mogą zadecydować o losach tego sezonu:
Lyon, PSG (puchar) i Tuluza.
Luis Garcia 21 kwietnia 2017; 14:07
Monaco praktycznie do końca sezonu co 3-4 dni będzie grać. Jak oni to wytrzymają kondycyjnie i zdobędą mistrza to chyba palnę sobie w łeb. W niedzielę ciekawe czy na Lyonie coś ugrają...
ODŚWIEŻ ARCHIWUM
TERMINARZ SPOTKAŃ
  • poniedziałek
  • wtorek
  • środa
  • czwartek
  • piątek
  • sobota
  • niedziela
  • 1
    .
  • 2
    .
  • 3
  • 4
  • 5
    .
  • 6
  • 7
  • 8
    .
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
    .
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
    .
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
    .
  • 30
WIĘCEJ
Sklep PSG