Paris Saint-Germain atakuje rynek amerykański

Świetne wieści dla kibiców francuskiego zespołu w Stanach Zjednoczonych. PSG jako pierwszy europejski klub otworzył własny sklep stacjonarny w USA. Sklep mieści się w Los Angeles.

Punkt sprzedaży powstał we współpracy z Fanatics. W ramach dziesięcioletniej umowy w sklepie tym będzie można kupić ekskluzywne kolekcje sygnowane marką Paris Saint-Germain. Wystarczy tylko udać się do Westfield Century City Mall. Wielkie otwarcie planowane jest na sobotę.

W asortymencie będziemy mogli zobaczyć odzież sportową marki Nike i Jordan. Dodatkowo sklep daje możliwość pełnej personalizacji odzieży. Według właścicieli w sklepie mają się również pojawić kolaboracje prezentujące połączenie Los Angeles i jego kultury, z PSG.
Wejście na rynek amerykański pozwoli Francuzom na zwiększenie dochodów i rozpoznawalności w skali globalnej. Dla wielu klubów z Europy, USA to wciąż rynek dziewiczy i jednocześnie czekający na zagospodarowanie. Co prawda, konkurencja w postaci amerykańskich sportów jest ogromna, ale nie zmienia to skali potencjału.

hypebeast.com